torstai 9. lokakuuta 2014

Hei taas Minä!


Viime vuosina vahvasti jyllännyt maalaisromanttinen tyyli sai minut hetkeksi pauloihinsa, mikä oli hieman outoa, sillä kaikki pastellit, röyhelöt yms söpöstely eivät ole ollenkaan "my cup of tea". 
Se oli kyllä mukava vierailu oman mukavuusalueen ulkopuolelle, mutta nyt riitti. 
Olen hyvin mustavalkoinen tyyppi, ja sisustuksessa pidän aika riisutusta tyylistä ja jotkut saattavat kustua minua hieman värirajoittuneeksi. Onneksi saan työssäni visualistina leikkiä väreillä tarpeeksi, jotta osaan pitää ne kotini ulkopuolella, sillä tämä on enemmän minua!










Puusohvan tulon jälkeen moni kaluste etsii vielä paikkaa, mutta nyt juuri saa mennä näin. Nojatuoli odottaa nurkassa muuttoa uuteen osoitteeseen ja sen paikalle toivon jonkinlaista työpöytää, sillä sitä olen hieman kaivannut, ja töihin palatessani tarve vain kasvaa.

Näin mennään tällä hetkellä, vaikka paljon on suunnitteilla :)


7 kommenttia:

  1. Näyttää oikein rauhalliselta, ja myös vähän niin kun mun teekupilta :) Liika rönsyily ympärillä alkaa ahistaa aika nopsaan... Ihana tuo teidän kirjahylly! Onko sulla vielä pitkään kotoilua edessä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuo kirjahylly on löytö töistä ja se oli ensimmäinen kaluste joka oli "pakko saada" kun muutimme tähän taloon. Niinkuin alla Sannalle kerroinkin, niin marraskuussa kutsuisi taas työelämä (apua) :)

      Poista
  2. Minäkin hurahdin muutama vuosi sitten maalaisromantiikkaan, mutta kyllästyin siihen aika nopeasti. En tosin vieläkään pidä täysin modernista sisustuksesta, mutta liika romanttisuus ei kyllä pure yhtään.. Milloin olet töihin muuten palailemassa? Taitaa meillä mammalomat loppua aika samoihin aikoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogien välityksellä tulee kyllä sellainen vaikutelma että meillä on enemmänkin yhteistä :D Äitiysloma lähenee loppuaan. Marrakuun lopulla olisi tarkoitus palata töiden pariin. Nopeasti on mennyt kyllä tämä aika!

      Poista
  3. Kauniita kuvia!
    Minäkin olen nykyään värirajoitteinen ;)

    VastaaPoista